Często zadawane pytania
Wszystkie zamówienia są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych od potwierdzenia płatności.
Należy pamiętać, że nie możemy odpowiadać na wiadomości e-mail w niedziele. Czasami wiadomości e-mail trafiają do SPAM-u, dlatego prosimy o sprawdzenie również wiadomości-śmieci. Jeśli nie otrzymałeś od nas żadnej wiadomości e-mail, wyślij nam wiadomość na adres [email protected].
Akceptujemy płatność przy odbiorze.
Zależy to od magazynu, w którym dokonano zakupu. Zwykle czas dostawy do Polski wynosi 5-7 dni roboczych.
Zaloguj się na swoje konto, wyszukaj zamówienie i zmień adres dostawy, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane. Możesz również skontaktować się z nami, a my zmienimy dla Ciebie adres dostawy.
Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia, zawierającą numer przesyłki i łącze do strony wysyłki. Będziesz musiał poczekać 24 godziny, aby zobaczyć numer wysyłki na stronie internetowej. Jeśli zamówienie zostało wysłane w piątek, numer pojawi się w poniedziałek.
Opłata za wysyłkę wynosi zl42 dla wszystkich zamówień poniżej zl550. Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień powyżej zl550.
Gdy wyślemy zamówienie, wyślemy ci e-mail z potwierdzeniem wysyłki zamówienia, który zawiera numer śledzenia i link do śledzenia.
Naszym partnerem w Polsce jest IN POST.