Często zadawane pytania

Wszystkie zamówienia są wysyłane w ciągu 1-7 dni roboczych od potwierdzenia płatności.

Należy pamiętać, że nie możemy odpowiadać na wiadomości e-mail w niedziele. Czasami wiadomości e-mail trafiają do SPAM-u, dlatego prosimy o sprawdzenie również wiadomości-śmieci. Jeśli nie otrzymałeś od nas żadnej wiadomości e-mail, wyślij nam wiadomość na adres [email protected].

Akceptujemy płatność przy odbiorze.

Zależy to od magazynu, w którym dokonano zakupu. Zwykle czas dostawy do Polski wynosi 5-7 dni roboczych.

Zaloguj się na swoje konto, wyszukaj zamówienie i zmień adres dostawy, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane. Możesz również skontaktować się z nami, a my zmienimy dla Ciebie adres dostawy.

Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia, zawierającą numer przesyłki i łącze do strony wysyłki. Będziesz musiał poczekać 24 godziny, aby zobaczyć numer wysyłki na stronie internetowej. Jeśli zamówienie zostało wysłane w piątek, numer pojawi się w poniedziałek.

Opłata za wysyłkę wynosi 9,99 € dla wszystkich zamówień poniżej 140 €. Wysyłka jest bezpłatna dla zamówień powyżej 140 €.

Gdy wyślemy zamówienie, wyślemy ci e-mail z potwierdzeniem wysyłki zamówienia, który zawiera numer śledzenia i link do śledzenia.

Naszym partnerem w Polsce jest IN POST.